Hot News
Loading...

PROGRAM PEMUTIHAN PATI (6P)

Program pemutihan PATI akan bermula pada hari ini 1 Ogos 2011 bersamaan 1 Ramadhan 1432 sehingga 31 Ogos 2011. Hari ini telah bermula Program Pemutihan PATI. Untuk hari ini saya akan ke Batu Pahat untuk menguruskan pendaftaran PATI bagi negeri Johor. Esok pula saya akan ke Taman Rinting, Johor Baharu untuk menguruskan pendaftaran di sana pula. Bagi masa yang singkat ini, PATI perlu didaftarkan dengan segera untuk mengelakkan sebarang tangkapan ke atas mereka. Selepas pendaftaran ini, PATI boleh duduk sahaja atau bekerja di Malaysia dalam tempoh 6 bulan. Selepas itu PATI perlu balik ke negara asal mereka atau boleh meneruskan bekerja di sini tetapi perlu membuat permit terlebih dahulu selepas tempoh 6 bulan tamat. Bagi majikan-majikan yang mempunyai pekerja asing atau PATI yang ingin mendaftar di bawah Syarikat Bawah Bayu boleh hubungi saya untuk pendaftaran.  Pendaftaran perlu disegerakan kerana untuk mengisi kekosongan kuota yang telah disediakan. Bagi kawasan Johor Baharu dan Melaka boleh hubungi saya En Hairil 0177065930.



 Mudah-mudahan dipermudahkan urusan saya untuk menjayakan Program pemutihan ini. Amin...
Share on Google Plus

About Just 4share Aje

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Post a Comment